velospace is about bikes and the people who ride them marketplace photos random forums

• CommentAuthorCONDENADO
    • CommentTimeOct 30th 2008

SABEMOS QUE TEM BRASILEIROS EM TODAS AS PARTES DO MUNDO E PARA SURPRESA MINHA, MUITOS ANDAM DE FIXAS POR AI,
    INGLATERRA, JAPÃO, HOLANDA ...
    VAMOS POSTAR AQUI.
  1.  
    english amigo I mean wtf I learned that shit too
  2.  
    f that if you know portuguese speak it!
    eu sou de California mas vou estudar no Rio no ano que vem.
    condenado, eu ja mandei perguntas sobre as fixas no brasil para voce, obrigado pela resposta. voce esta em que pais agora?
  3.  
    fick dich du Spast! ich fang auch nicht einfach an deutsch hier zu lallen und erwarte dann, von jedem hier ernst genommen zu werden.

if you can't understand just learn it
  4.  
    tem alguem quem ande de fixed no brasil mesmo?
    • CommentAuthorCONDENADO
    • CommentTimeNov 9th 2008

TEM SIM, MAS AINDA É MUITO DIFICIL ENCONTRARQUADRO, AQUI QUASE TODOS SÃO TRANSFORMADOS, O PESSOAL TA COMEÇANDO A CONHECER AGORA, JA TEM UM PESSOAL PEDALANDO NAS FIXED MAS AINDA SÃO BEM POUCOS.
    • CommentAuthorJuiceman
    • CommentTimeJan 24th 2009

Hello dude, is true there not so much fixed in Brasil...fala ae man, aqui em SP a parada tá no underground ainda, mas vamo ae espalhar a parada!!!!
    Cheers
  5.  
    Do all Brazilians YELL when they type online?
    • CommentAuthorsmitg10
    • CommentTimeJan 25th 2009

i know german.. 2nd year.
    sorry i couldnt help.
    ha.
    • CommentAuthorCONDENADO
    • CommentTimeFeb 17th 2009

AQUI VCS ENCONTRAM O MEU FORUM SOBRE FIXAS, QUEM ESTIVER NO ORKUT, SEJAM BEM VINDOS.
    http://www.orkut.com/Main#Community.aspx?cmm=51249789
  6.  
    cara demoro de mais !!!!
    eu sou chileno mas, morei la no interior de sao paulo!!!! tanto como voce sou apaxionado por as " guaguas" como as chamo!!! entao ainda sem conhicer o site armei uma clasica caloi 10 de aquila que foron as primeiras com velocidades feitas no brasil
    ate tinha escrito!!! feita em brasil!!!! o unico problema foi que pra salir
    estaba complicado de mais
    !!!! so motoqueiros de bosta e gente de carro
    que volaban na rua..... poe enquanto so isso
    Parabens y se ve logo chao!!!
    • CommentAuthorxhzzyx
    • CommentTimeOct 19th 2009

O FECHAMENTO DE TAMPÕES É CONTROLE DE CRUZEIRO PARA FRESCO!!
  7.  
    Jajajaja
  8.  
    why has no one talked like they were texting. i cant text so i cant do it
  9.  
    maby hes talking to the other spanish guy who made a thread saying ...its called a fixed gear...
  10.  
    Wait wait wait. Condenado you're a real person??? I thought you were just a script that was written to friend every goddamn bike posted to the site. Mind, blown.
  11.  
    This is Portuguese, not Spanish. xhzzyx said something about caps-lock being cool, or fresh. Something.
    My Spanish is OK, my wife is fluent, but some of the slang Patrik is using in that other thread is totally confusing.
  12.  
    this is the first post by condenado::: At least that is what google translate told me. heck even when translated, hard to understand some. very interesting.

KNOW YOU HAVE BRAZILIAN IN ALL PARTS OF THE WORLD AND TO MY SURPRISE, MANY WALKERS OF FIXED BY AI
    ENGLAND, JAPAN, NETHERLANDS ...
    LET'S POST HERE.
    • CommentAuthorAaron C
    • CommentTimeOct 20th 2009

this is a super old thread guys...
  13.  
    you are correct, I didnt even bother to look at that, hmmmm... good eye

\

velospace | about, FAQ & policies | contact | blog | status | site map
© 2005-2011 velospace. All Rights Reserved.